Via onze website zijn er verschillende mogelijkheden om de bestelling te betalen.
Betalen
iDEAL
iDEAL is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Het is een betrouwbare en makkelijke online betaalmethode. De 10 grootste Nederlandse consumentenbanken, ABN AMRO, ASN Bank, bunq, Handelsbanken, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers zijn aangesloten.
U betaald via de online bankomgeving van uw eigen bank. De veiligheid van de transactie wordt gegarandeerd door de bank. In onze checkout kiest u voor iDEAL en vervolgens uw bank. Hierna worden u doorgestuurd naar de online bankomgeving van uw bank en gevraagd in te loggen. Het bedrag dat overgemaakt moet worden en verdere betaalgegevens zijn al ingevuld, u hoeft de betaling alleen te bevestigen. Wanneer dit gedaan is, bevestigt de bank de betaling direct en wordt u teruggestuurd naar de website van APLI Kids.
Creditcard
Wereldwijd worden de meeste online aankopen betaald met creditcard. Op onze website ondersteunen we Visa, Mastercard, American Express en Cartes Bancaires. U betaald door middel van het invullen van de kaartgegevens en het autoriseren van de betaling. Samen met jouw creditcardverstrekker zorgen we dan ook voor een goede afhandeling van je betaling.
PayPal
Met een PayPal-account kun je jouw bestelling op een veilige manier betalen. Kies tijdens het bestelproces voor de betaalmogelijkheid PayPal en vul je accountgegevens in. Zodra je betaling wordt goedgekeurd, wordt je bestelling verwerkt en ontvang je een bevestiging per mail.
Achteraf betalen
Betaal jij liever nadat je de bestelling hebt ontvangen? Dan kun je gebruik maken van achteraf betalen. Voor deze betaalmethode maken we gebruik van de diensten van Klarna. U heeft de optie om t/m 30 dagen na aankoop te betalen.
VVV Cadeaukaart
De VVV Cadeaukaart is de opvolger van de VVV Cadeaubon. Meer informatie vind je op www.vvv.cadeaukaarten.nl.
De VVV Cadeaukaart is onbeperkt geldig en kan elk bedrag tussen de €5,- en €150,- bevatten. Je kunt je saldo checken op www.vvvcadeaubonnen.nl/saldo-checken.
100% saldo garantie. Daar wordt mee bedoeld dat het uitstaande saldo op de VVV Cadeaukaart gegarandeerd is. Dit komt omdat VVV Cadeaukaart één van de weinige cadeaukaarten is waarvan de uitgever wordt gezien als EGI (Elektronische Geld Instelling) en moet voldoen aan hetgeen daarover in de Wft (Wet op het financieel toezicht) vastgelegd is. De uitstaande tegoeden staan geblokkeerd op een Stichting Derdengelden-rekening. Hierop wordt door De Nederlandse Bank en Autoriteit Financiële Markt toezicht uitgevoerd. Het uitstaande saldo staat dus 100% veilig.
Kan ik een deel van mijn aankoop betalen met de VVV Cadeaukaart? Ja, het is mogelijk om een deel van de aankoop te betalen met de VVV Cadeaukaart. Het resterende bedrag kun je dan voldoen middels iDEAL of creditcard.
Apple Pay
Apple Pay is de eigen betaalmethode van Apple. Het maakt gebruik van de Wallet-app, waarin jouw betaalkaarten zijn plaatst. De daadwerkelijke betaalmethode hangt dus af van de betaalkaarten die in de Wallet geplaatst zijn. Ons systeem detecteert automatisch of je betaalt vanaf een Apple device met kaarten in de Wallet-app. Alleen dan wordt Apple Pay getoond als betaalmethode. Na het selecteren van Apple Pay als betaalmethode wordt de betaling voltooid met de Touch ID of Face ID.
VEILIGHEID
Voor de grootst mogelijke veiligheid en de optimale bescherming van jouw persoonlijke gegevens is de gehele website uitgerust met de modernste veiligheidstechnologie (SSL-codering). Een geavanceerd systeem voor internet dat speciaal ontworpen is om persoonsgegevens te bewaken. De meeste browsers ondersteunen SSL, waaronder Internet Explorer, Microsft Edge, Firefox, Safari en Chrome. Weet je niet zeker of je browser SSL ondersteunt, controleer dan de browsergegevens bij de Internet Service Provider (ISP). U ziet een slotje voor het www-adres staan.
Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling
Als je meer dan 30 minuten geleden iets via onze website besteld hebt en je hebt geen bevestiging per mail (ook niet in de spambox / ongewenste e-mail) ontvangen en er staat ook niets in je eventueel aangemaakte account, neem dan contact met ons op via +31(0)598 - 38 27 17 of info@kidsmade.nl
Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?
Ja, we kunnen je APLI Kids speelgoed ook op een ander adres bezorgen. Kies dan tijdens het afhandelen van je bestelling voor "verzend naar aan ander adres"onderaan het formulier.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. APLI Kids heeft meerdere magazijnen in Europa en afhankelijk van de locatie is de levertijd tussen de 1 en 3 werkdagen. Als dit onverhoopt niet lukt binnen de beloofde levertijd, dan stellen we je daarvan zo spoedig mogelijk van in kennis. Via de track en trace code, in de door ons gestuurd e-mail, vindt je de meest actuele informatie van je pakket.
Wat zijn de verzendkosten?
Het versturen van het pakket omvat meer dan bezorging door onze vervoerder, maar ook de verzendverpakking. Prijzen op de website vermelden inclusief verzending zoals sommige aanbieders doen, daarvan zijn wij geen voorstander. Als u immers meerdere artikelen besteld, betaald u ook dat aantal keer verzendkosten. Helaas ontkomen we er niet aan om een bijdrage in de verzendkosten te vragen als je bestelling lager is dan € 50,- incl. BTW. Daarboven betaal je geen verzendkosten.
Onze verzendkosten tot € 50,- zijn te vinden als u klikt op afrekenen en dan het juiste land kiest.
Wie bezorgt mijn bestelling?
Wij werken samen de DPD en voor sommige delen van Nederland met de PostNL. Je ontvangt van ons een track & trace code in de vorm van een e-mail, daarmee kunt je de bestelling volgen via de website van de vervoerder. Daar vindt je actuele informatie over de bezorging van je bestelling.